Reklamace poštou

1. Jestliže chcete reklamovat zboží z e-shopu, lze využít i poštu.

2. Připravte si nejprve dva důležité dokumenty – fakturu, kterou jste dostali při převzetí zboží a reklamační formulář. Zmíněné dokumenty vložte do balíku společně s reklamovaným zbožím.

3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.

4. Zašlete balík doporučeně nebo standardně na adresu našeho reklamačního oddělení uvedenou níže. Zásilku na dobírku si na dané adrese bohužel nikdo z nás nemůže převzít, takže by se vám vrátila zpět nevyřízená.

Sportisimo s.r.o.

Žižkova 707/11

711 00 Ostrava-Hrušov

 

5. Kolegové z našeho reklamačního oddělení vás budou nejpozději do 30 dní informovat o vyhodnocení reklamace a dalších krocích, a to formou SMS nebo e-mailem.