Výměna zboží

Netrefili jste velikost? Nebo máte nakonec jinou představu?

 

Připravili jsme stručný návod, jak ideálně postupovat při výměně zboží. 

 

Pokud nejste členy Sportisimo Klubu, můžete zboží z e-shopu nebo prodejny Sportisimo vyměnit do 30 kalendářních dní. Zákazníci, kteří jsou členy našeho Sportisimo Klubu (jsou registrovaní), můžou vyměnit zboží po dobu 90 dníZaregistrujte se u nás a získejte další benefit!

Výměna osobně na prodejně

  1. Osobně můžou na kterékoliv z prodejen Sportisimo po celé ČR měnit zboží členové Sportisimo Klubu (do 90 dní) i neregistrovaní zákazníci (do 30 dní). Nezáleží na tom, jestli bylo zboží objednáno přes e-shop, nebo zakoupeno na prodejně Sportisimo.
  2. Produkty, které chcete vyměnit, doporučujeme vracet v původním obalu. Musí být zároveň nepoužité, nepoškozené včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji.
  3. U výměny je potřeba předložit prodejní doklad. Pokud jste nákup provedli jako registrovaný zákazník a dohledáte jej ve svém Sportisimo účtu, není doklad nutný. Nejste ještě členem Sportisimo Klubu? Registrovat se můžete v průběhu pár minut.
  4. Výměna je možná za jakékoliv zboží. Pokud si vyberete dražší produkt, rozdíl mezi cenami doplatíte na pokladně. Pokud si zrovna nevyberete nic, zboží vám vyměníme za poukázku, kterou můžete uplatnit v průběhu 1 roku na libovolné prodejně Sportisimo.

Výměna poštou

  1. Zboží zakoupené přes e-shop můžou neregistrovaní zákazníci vyměnit do 30 dní a členové Sportisimo Klubu do 90 dní od přijetí zásilky. POZOR: Zboží zakoupené na prodejně měnit poštou nelze!
  2. Připravte si dva důležité dokumenty – fakturu a vytištěný a vyplněný formulář Postup výměny zboží (PDF). Potřebné údaje pro vyplnění formuláře najdete na faktuře. Oba dokumenty vložte do balíku společně s měněným zbožím.
  3. Produkty, které chcete vyměnit, doporučujeme poslat v původním obalu. Musí být zároveň nepoužité, nepoškozené včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji. Zásilku pečlivě zabalte, aby při dopravě nedošlo k jejímu poškození.
  4. Balík zašlete doporučeně nebo standardně na adresu našeho reklamačního oddělení uvedenou níže. Zásilku na dobírku si na dané adrese bohužel nikdo z nás nemůže převzít, takže by se vám vrátila zpět nevyřízená.

    Sportisimo, s.r.o.
    Žižkova 707/11
    711 00 Ostrava-Hrušov
  5. Pokud se jedná o první výměnu produktu či produktů, zašleme vám nové požadované zboží a uhradíme jeho dopravu. Pokud by se jednalo o další výměny z totožného nákupu, budeme už poštovné i balné účtovat.
  6. Doba vyřízení výměny trvá zpravidla 2–4 pracovní dny. Ve výjimečných případech se však proces může protáhnout na 8–10 pracovních dní.